Căţelul Grigore în Dropbox

Mă sună, îmi spune în şoaptă repezit "Pune-l pe căţelul Grigore în Dropbox!", şi-mi închide. La început nu înţeleg, după care reconstitui în minte situaţia. Se află în camera lui Ştefănuţ, care doarme, şi de aceea vorbeşte în şoaptă. A deschis laptopul şi vrea să se apuce de traducerea în franceză a poemelor cu căţelul Grigore pe care mi le-a cerut Rodica Draghincescu pentru revista ei multilingvă, Levure littéraire. Însă selecţia cu căţelul Grigore nu este pe laptop, şi de aceea trebuie să-l pun în Dropbox, serviciul de partajare şi sincronizare a fişerelor pe care-l folosim de vreo jumătate de an. Aşadar, mişcă-ţi lăbuţele şi treci în Dropbox, căţel Grigore!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu credeam ca al meu e singurul catel cu numele Grigore. Ete, ca mai sunt. Stai,al meu e Contele Grigore.Iti las link-ul poate vrei sa-lvezi.
http://copaculcuvise.blogspot.ro/2013/05/conti-sau-norocul-unui-cutu-parasit.html

Mircea Ţuglea spunea...

Căţelul Grigore are o istorie atât de complicată încât nu poate fi povestită. Cel mai simplu ar fi să urmăreşti postările cu eticheta "Căţelul Grigore".