Ţepe din Constanţa

Sâmbătă am fost la o vulcanizare din Constanţa, unde mă duc de ani de zile, de când stăteam prin zonă şi aveam doar un Oltcit împrumutat - zona este cea a benzinăriei Petrom de lângă "păpădia" din faţa hotelului Oxford, la intrarea în Mamaia. Nu am avut niciodată probleme cu băieţii de-acolo, deşi niciodată nu mi-au dat bon fiscal. Sâmbătă am vrut doar să-mi mut roţile din spate pe faţă, fiindcă pe faţă aveam o roată de rezervă de vară, iar cealaltă era de iarnă - şi oricum nu mai aveam roată de rezervă... Anul ăsta am trecut prin trei pene, a fost amuzant... Din cauza uneia dintre pene, am mers pe autostradă, prin furtună, cu 50 km la oră, fiindcă nu mai vedeam prin parbriz. În fine, vulcanizatorii au găsit repede soluţia şi mi-au oferit o anvelopă la formidabilul preţ de 120 lei, inclusiv montajul. Le-am spus că urma să plec la drum lung, cu toată familia. Nu le-a păsat. Au luat anvelopa pe care mi-au prezentat-o şi, înlăuntrul atelierului, au montat alta, care la peste 100 km pe oră a început să vibreze, atât de rău încât nu puteam ţine volanul. Era, pur şi simplu, tăiată, cu un petic care este de mirare c-a rezistat atât. Am mers cu 90 la oră pe autostradă, până să ajung undeva unde să pot schimba cauciucurile. Este a doua experienţă de genul ăsta pe care o am cu un service sau o vulcanizare din Constanţa. Prima poate fi citită aici. M-am săturat. Aş vrea să deschid, în portalul dincostanta.info, o secţiune de "Ţepe din Constanţa" - dar numai dacă sunt ajutat. Ce spuneţi?

0 comentarii: