Hamburg?

Am ajuns foarte pe seară în oraşul cel mai bogat al Europei. Priveliştea din gară era devastatoare. Sticle sparte peste tot, indivizi cu mutre incerte, pe biciclete, care se vânzoleau dincoace încolo, cărând lăzi de bere. A doua zi era Gay Parade. Străzi blocate, poliţie la fiecare colţ, de parcă întreg oraşul era sub asediu. Când am plecat, începea Schanzenfest-ul, care-a degenerat anul ăsta-n revolte de stradă, cică sub sloganul că "Londra e peste tot". Aiurea, n-am văzut în viaţa mea un oraş care să transmită un asemenea sentiment de nesiguranţă - nici măcar Bucureştiul. Şi unul atât de (neruşinat de) scump - preţul unui bilet înspre "periferii" era de vreo 5 euro - nu cu taxiul, ci cu autobuzul. Însă periferiile, văzute de dimineaţă la cafea, arătau cam aşa:

1 comentarii:

fotografnuntidana spunea...

Ce ghinion ca ne-am nascut aici