Propunere legislativă: 500 lei bonus pentru parlamentarii şi guvernanţii care se reîntorc mai devreme la muncă

Biroul Nostru Permanent a decis astăzi, în unanimitate, să sprijine propunerea mea de reducere a mandatului parlamentarilor şi guvernanţilor de la patru la doi ani şi de acordare a unui bonus de 500 lei lunar pentru cei care se reîntorc mai devreme la muncă. BNP a decis, de asemenea, acordarea unor facilităţi fiscale pentru cei care construiesc creşe şi grădiniţe pentru parlamentari şi guvernanţi. Întrebat de reporteri dacă există o opţiune pentru cei care vor să se întoarcă mai devreme de doi ani, am răspuns, în calitate de iniţiator al propunerii legislative: "Ideal ar fi ca parlamentarii şi guvernanţii să opteze de la bun început pentru acest bonus de 500 lei, şi să nu mai treacă nicicând nici pe la Parlament, nici pe la Guvern". Întrebat fiind dacă legea se va aplica retroactiv, adică şi asupra parlamentarilor şi guvernanţilor actualmente aflaţi în mandat, am răspuns că ea se va aplica atât asupra parlamentarilor şi guvernanţilor actuali şi viitori, cât şi asupra celor trecuţi - din toată istoria recentă a României. "Ideal, am adăugat eu, ar fi ca toţi parlamentarii şi guvernanţii noştri din trecut, prezent sau viitor, să să reîntoarcă la muncă şi să încaseze lunar cei 500 de leuţi care, săracii, abia aşteaptă!"

0 comentarii: