Who do you CTS?

Prima: Duceam gunoiul. În tomberon era un ţigan care mi-a strigat: "Aruncă aici!". "Cum să arunc peste tine?", l-am întrebat. "Şi, de fapt, ce faci aici?". "Parcă n-ai vedea..." mi-a răspuns. "Fac baie, aia fac".

A doua: Cât de idiot tre' să fii ca să scrii (via Cristi) aşa ceva? CTS-ul de anul ăsta n-a fost perfect, dar a fost OK.

A treia: După toate orele alea petrecute pe drum (13 la dus, 13 la întors), mi-a rămas în minte un Doors pe care l-am răsascultat - Who do you love, aveţi mai jos şi "traducerea":

Yeeeah
Yeeeah
Yeeeah
Yeeeah
Am mers 47 mile pe sîrmă ghimpată,
Cobra-sarpe pentru o cravată.
A construit o casa de pe marginea şoselei,
Fabricate din ascunde şarpe cu clopoţei.

Brand de fum noi până în partea de sus,
Făcute din cranii umane.
Haide copilul ia o plimbare cu mine,
Spune-mi cine te iubesc?

Cine te iubesc, acum?
Cine te iubesc, acum?
Cine te iubesc, puiule?
Eu zic:, care acum, care nu te iubesc?

Piatra funerara cap şi o minte cimitir,
Doar 22 şi eu nu minte moarte.
Rode jurul orasului cu un bici şarpe cu clopoţei,
Haide iubito nu-mi dai nici o buzelor.

Cine te iubesc, acum?
Cine te iubesc?
Cine te iubesc, copilul?
I-am spus: cine, iubito, care nu te iubesc?

Noaptea este întuneric, cerul era albastru,
În jos pe alee vagonul de gheaţă a zburat.
A lovit un cucui, cineva a strigat,
Shouldea auzit doar ceea ce am văzut.

Mă iubesti, puiule?
Ai dragostea ei, da
Mă iubesti, puiule?
Îţi place, da
Yeeeeeah

Ei bine, cine, iubito, care nu te iubesc?
Ce te iubesc, acum?

Dragoste, dragoste, iubeste-ma iubire.
Dragoste, dragoste, iubeste-ma draga.

Vom avea unele distractiv in seara asta, nu?
Bine, bine.


The Doors Who Do You Love (Live At The Matrix){1967} avi found on YouClubVideo

0 comentarii: