Vis de după amiază

Iată mai jos un vis scurt pe care l-am avut astăzi, când, ca tot omul cu burta plină şi fără de griji, am băgat puiul de somn cuvenit după amiază. Se făcea că trăgeam o căutare pe Google, după nişte reţete, ca să pregătim cina şi micul dejun de-a doua zi. Am scris "Reţete de file de ştiucă", dar Google mi-a returnat: "Căutarea dumneavoastră ... nu a găsit nici un document". "Sunteţi sigur că n-aţi vrut să scrieţi Mircea Ţuglea?". Eram sigur, că doar nu sunt ştiucă. Am mai scris: "Tartine cu somon afumat", dar Google mi-a returnat: "Căutarea dumneavoastră ... nu a găsit nici un document". "Sunteţi sigur că n-aţi vrut să scrieţi Mircea Ţuglea?". Eram şi acum sigur, că doar nu sunt somon. Am scris ceva la întâmplare, să zicem "afkpsfkpgko", iar Google mi-a dat prompt răspunsul: "Căutarea dumneavoastră ... a găsit un document, dar acesta încă nu este disponibil".

0 comentarii: