OPPS 3: "romanian trip syndrome" / Dan Mihuţ

la ieşirea din mamaia am intrat cu maşina într-o vacă
vaca s-a întins pe capotă
rănită
ce facem cu vaca asta rănită
ce facem cu hemoragia ei
dacă am rupt kundalini-ul în ea

am ajuns la staţia de taxare mazăre
vaca dormea ca la reanimare
rănile i se uscaseră de la vânt
nările i se uscaseră de la vânt
dar o ajutam noi
îi făceam vânt cu ştergătoarele de parbriz
şi-i aruncam pahare de şpriţ între coarne

vaca n-a vrut să plătească taxa mazăre
n-a vrut să coboare de pe capotă
cum să intrăm în mamaia sub o vacă

aşa o vacă rebelă nu am mai văzut

aşa că nu am mai ajuns în constanţa
stăm în camping la năvodari
şi aşteptăm să treacă criza


[Un text despre care n-am ştiut multă vreme cui aparţine... L-am citit într-o noapte şi-am rămas cu impresia că-i al lui Ovia Herbert, ba chiar că l-a publicat pe Hyperliteratura. Afurisită vaca asta care n-a vrut să plătească taxa lui Mazăre - cred că Dan Mihuţ este şi-acum în campingul de la Năvodari şi nu răspunde la telefon din cauza valurilor...]

[Aflaţi mai multe detalii despre OPPS - O păpădie pe săptămână.]

0 comentarii: