Vise third hand

4 comentarii:

Tz-shirt spunea...

prietene, asta-i cam veche...
dar, daca tot ai adus vorba, tu chiar visezi ca vei castiga ceva bistari din reclama aia la e-mag? sau doar iti imaginezi? sau visezi ca-ti imaginezi?
nu de alta, dar vezi ca spamul ala de reclama ti se baga sub linkuri.. de nu stiu cate ori s-a intamplat sa dau clic pe unul din linkurile de la categoria "pe dincolo" si m-am trezit directionat spre porcaria aia...
e naspa criza, dar chiar asa?

Mircea Ţuglea spunea...

Serios? Mie nu mi s-a întâmplat niciodată asta (cu spam-ul de care zici de la e-mag), chiar şi când nu eram autentificat, mă plimbam adică pe dinafară. Dar e posibil.
Cu visul imaginaţiei ştiu că e veche, doar am găsit poza asta formatând un card de telefon mobil, am făcut-o acum vreo 3 ani în Buzău, oraşul viselor!
Ei, am pus-o şi eu aşa ca să scap de spam-urile Zânei Parce...

robert spunea...

e si in tulcea un atfel de second. viu visul continua!

Mircea Ţuglea spunea...

Visul imaginaţiei este peste tot şi e cel mai bun...