Consumul excesiv de media

Ca să vezi la ce mă gândeam ieri, când am citit anunţul ăsta dat de Asociaţia Consumatorilor de Media a amicului şi fostului meu coleg de clasă Horea Mihai Bădău. N-ar fi mai simplu să facă ei o campanie prin care să ceară CNA-ului să introducă, după fiecare calup publicitar de la televiziuni, câte un avertisment din ăla cu alcoolul, cu sarea, zahărul şi grăsimile, dar care să sune ceva de genul: "Consumul excesiv de media dăunează grav sănătăţii" (ştiţi voi care)? Ce zici, Horea?

P.S. Şi, chiar v-aţi dat cu Titanicul pe la Universitate?

2 comentarii:

Horea Mihai Badau spunea...

imi pare bine sa te ''revad''. ''da'' de doua ori. da, ar trebui introdus anuntul respectiv si da, ne-am dat cu titanicul pe la universitate. luni o sa postez filmuletzul pe blog. ma bucur mult sa te vad. sper sa pastram legatura. mi-ar face mare placere. big hug!

Mircea Ţuglea spunea...

... şi reciproca. Auzi, dar dacă voi sunteţi Asociaţia Consumatorilor de Media, n-aţi fi primii afectaţi? Şi, a încăput Titanicul pe-acolo? N-a dărâmat Intercontinentalul, sau măcar ceasul de la Universitate?